plommon -

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 4 juni 2011 23:00

ye ska sova nu och jag har försökt få tag på lovisa hela dagen men hon är fett osocial och nu pallar jag inte mer yo


Av KAJSA-STINA - 4 juni 2011 22:00

varför gråter jag av denhär låten? ):

och ja, jag tänker på en person.


Av KAJSA-STINA - 4 juni 2011 16:38

filmen jag såg. :)


   

Av KAJSA-STINA - 4 juni 2011 16:22

red ju idag, precis när jag kom så kom my och sa att vi skulle börja direkt, för att vi skulle rida ut. och jag skulle ha dimma, och hon har ingen sadel en, så jag fick rida barbacka.

vi red ganska långt, eller jag tyckte det va väldigt långt. :) det va jätte mysigt, och jag ramlade faktiskt  inte av, hehehe. dom som va med såg ju hur det gick, haha, mina "nära" avramlingar va snygga :D aja, när jag kom hem tog jag mig en glass och hittade en film, fett bra va den, fast ganska sorlig, kommer bild på den sen :*

nu ska jag tvätta bilen, får betalt HEHEEH.


HAHAHAHAHAHAHHAHAHA hittade en gammal bild sen fotbolls tiden, saknar men endå inte ): <3     

Ovido - Quiz & Flashcards