plommon -

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 19 juni 2011 22:54

dagen har bara spenderats med lovisa, imorn ska vi på bio.

godnatt alla läsare :* ♥

Av KAJSA-STINA - 19 juni 2011 21:42

HAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA


Av KAJSA-STINA - 19 juni 2011 21:23

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR OM EN ZIPERALL HOS MIIXX . VA DET DU OCKSÅ ! :DDDD


länk till tävlingen : http://miixx.myshowroom.se/tavling-6/#comment


Av KAJSA-STINA - 19 juni 2011 20:30

men HAHAHAHAHAH när jag skulle ladda upp bilden i det förra inlägget så  råkade jag dubbelklicka och då ser det ut såhär:


jag ba HAHAHA  

Av KAJSA-STINA - 19 juni 2011 20:30

men HAHAHAHAHAH när jag skulle ladda upp bilden i det förra inlägget så  råkade jag dubbelklicka och då ser det ut såhär:


jag ba HAHAHA  

Av KAJSA-STINA - 19 juni 2011 20:23

när jag skulle logga in på bloggen så ståre såhär:


jag ba, aha vad är säkerhets koden?  

Av KAJSA-STINA - 19 juni 2011 20:00

klart vi shoppade va.


jag köpte en valråss (?) från lovisas och min favorit affär <3<3<3

PISTOL, fast jag tror vi tog det lite för hårt igår, idag fungerar den nämligen inte :c

  

en boll som byter färg när man kastar den i luften OCH DEN LYSER OXÅ <3

  

såpbubblor <3 dock ska det vara en smilis och en visselpipa på men ah, vi var ju sååååå rädda om den asså.

snacks, att ha i bilen påväg hem ♥

näsdukar, så nödvändigt och såååå sött. det finns verkligen allt på ö&b :D

hittade en justin bieber tidning, med bara justin I :D ♥♥♥ eller det var lovisa som hittade den, men ah. HAHAHAHA den är på tyska.

han i kassan: du vet att det är på tyska va?

jag: emh, ja. eller det visste jag inte.

han: nehe.

jag: fast jag ska ändå bara titta på bilderna. *pedosmajl*

han: så du är inte ett dugg intresserad av texten?

jag: ne. *gick*

  

BÄSTA TIDNINGEN <3<3<3<<3

 

köpte tröja oxå :D              

     

Ovido - Quiz & Flashcards