plommon -

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 21 juni 2011 20:00


lovisa hade verkligen skrattanfall igår kväll, guuud va hon garvade asså.     

 

           

alla småbilder är klickbara'

lovisa tar kort i smyg när jag har kul :c   

       

GRÖNAN, tummen upp vettu.

  

såpbubblor <3<<3<3<<3<3

heta tjejer jaow.          

 

 
Av KAJSA-STINA - 21 juni 2011 19:58

mobilbloggar nu, för vi hade inget internet.idag har jag inte gjort ngting,fotat lite på ängen och runt lite här.det var någon som ville se hur det ser här, och jag brukar v.ll göra det ni vill ;)kommer inte blogga något mer idag så nu får hadet bra, pusshej. <3

Av KAJSA-STINA - 21 juni 2011 16:37

STICKER TILL STUGAN NU, HAR INGET INTERNET. KANSKE BLOGGAR FRÅN MOBILEN, baj dudes. ♥

Av KAJSA-STINA - 21 juni 2011 16:15

idag har jag inte gjort ngt :) ingenting lixom..

har haft fett kul på gsm HAHHAHHA.

men sen ska vi ut till stugan och hare bra (y)

fast just nu sitter jag och äter på ett fett stort äpple, jag lovar, det måste vara ngt fel med det </3


 

Ovido - Quiz & Flashcards