plommon -

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 8 juni 2011 22:27

HAHAHAHAHAHA OMG SJUK JAG ÄR.

jag skulle gå och duscha, omg, när jag kommer in i badrummet så hoppar jag in i duschen HAHAHAHA OMG. sen när jag står där inne och har fixat så att vattnet är bra så ba; men jag skulle ju borsta tänderna?! HAHAHAHAHA OMG. tror jag har duschat för mkt på sistone. aja, nu ska jag sova, IMORGON ÄR DET SOMMAR LOV OMGOMGOMGOMG.

godnatt.


Av KAJSA-STINA - 8 juni 2011 21:12

nu ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag. busigt.


Av KAJSA-STINA - 8 juni 2011 18:53

   bild på skolavslutnings kläder. ♥ och ja, jag ska ha håret sådär.

 

Av KAJSA-STINA - 8 juni 2011 18:11

så, nu är morgondagens outfit klar, JAG VAR FAKTISKT TVUNGEN ATT OFFRA ETT LINNE FÖR DETHÄR. jag vart tvungen att ha linne under, man såg igenom HAHA, men när jag provade linnet så var det för högt, så jag var tvungen att klippa typ hela ryggen på det HAHAHAHAHAH, sjukt. men nuäre klar, äntligen. men jag vet inte om jag ska ha vågigt eller platt hår, hjälp mig i en kommentar mina vänner ♥


bild på det platta. ☺  

Av KAJSA-STINA - 8 juni 2011 16:44

nu ska jag hoppa in i duschen för att kolla om mitt hår blir bra tills imorgon :D

pusshej ♥


gammal bild, saknar mitt hååår </3 skulle göra allt och lite till för att få det tillbaka ♥

  

Av KAJSA-STINA - 8 juni 2011 16:17

det som jag köpte på stan idag;

 

balsam spray och volym pulver, hm.

  

shorts, hm.

  

cykelbyxor, wear it company.

  

skolavslutnings klänning, wear it company.  


Av KAJSA-STINA - 8 juni 2011 13:16

va på stan hela dagen igår, förutom skolan då. skolan va väll kul, och på stan köpte jag bara lite saker till mamma.


fast idag ska jag på stan igen, sen ska jag uppdatera. lovar. ♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards