plommon -

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 6 juni 2011 22:36

ska sova nu, kan inte fatta att jag kommer vakna på fredag och det är sommarlov </3

aja, godnatt ♥


HAHAHAHAA aw, kolla vad jag hittade :')  

Av KAJSA-STINA - 6 juni 2011 21:29

om dethär var jag skulle typ hela mitt liv vara förstört ju </3


Av KAJSA-STINA - 6 juni 2011 21:13

sveriges nationaldag idag, och jag måste säga att jag ÄLSKAR sverige, jag älskar vårt land.

 

VA GLADA ATT VI BOR I SVERIGE MINA VÄNNER ♥

 

Av KAJSA-STINA - 6 juni 2011 20:56

du skojar </3


 

Av KAJSA-STINA - 6 juni 2011 20:40

omgomg fett dålig uppdatering, statestiken sugen häst och jag har aldrig blogglust. önska att jag hade det.

men igår så kom ju lovisa, vi CYKLADE till vintrosa, från stugan, det var minst 6 km dit och tillbaka </3 fett jobbigt, och vi cyklade dig för att köpa ostbollar, ah. :c

men sen när vi kom hem byggde vi en koja, hehehehehehe, busigt.

sen sov vi i den kojan HAHAHAHA mys ♥


men idag åkte vi till stan och gick och köpte toning, JAG ÄR FETT FÖR BLOND omgomg.

på lovisa syns det inte så jätte mkt, men ändå (:

nu ska jag spela sims trorja, eller först kolla bloglovin. cho.


ganska ny bild HAHAHAHAHAHAHA ♥  

Av KAJSA-STINA - 6 juni 2011 16:03

ska bleka håret ennu mer nu, lovisa ska hjälpa mig, sen så ska jag göra det på henne, chao :)

Ovido - Quiz & Flashcards