plommon -

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 25 juni 2011 22:49

seriöst vilken dag, fattar inte hur jag har orkat.

mamma och jag skulle CYKLA till vintrosa - ica.

det ligger ganska långt härifrån, och med ganska menar jag inte över gatan, utan det är GANSKA långt, mer en vad ni tror och det är nästan bara uppförsbacke.

aja, vi skulle köpa lite mys grejer, ( det vart chips med dipp, en getsha, och en tidning var ).

ah vi åkte, inte så jätte jobbigt och cykla dit, men när vi kom dit så fick vi en chock.


M- mamma

J- jag


m- men vart är cykelkorgen?

j- jag vene

m- men jag hade ju väskar med pengar, kort och mobil och allt!!!!

j- va? *kollar på henne*

m- men vart är den?

j- den kanske har ramlat av?

m- *suckar och kollar på mig*


vi cyklar till baka och kommer på att hon kanske ja väskan i fel cykelkorg, lixom cykelkorgen på den andra cykeln.

när vi hade kommit en liten bit, så cyklade jag före hem igen *jobbigt*, och mamma gick för att det vart uppförsbacke.

när jag kom hem tog jag väskan,mötte mamma och cyklade tillbaka till ica, perfekt lixom. 

imorgon kommer mina ben vara döa. ah, godnatt och vi ses imorgon, puss.

Av KAJSA-STINA - 25 juni 2011 22:33

bara för att han aldrig har swett ut som en tjej :c  

Av KAJSA-STINA - 25 juni 2011 18:41

nu:


geisha, frida tidning och smallville <3

Av KAJSA-STINA - 25 juni 2011 14:10

har stekt ute i solen en halvtimme nu, OCH MAN SER RAND FRÅN BIKININ <3<3<3

ja, eller iallafall på benen, mwihihi. glad.

men nu gick solen i moln, och jag gick in. blö.

nu ska jag logga in på gsm :D bey

Ovido - Quiz & Flashcards