plommon -

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 20 juni 2011 23:59

  klockan är 23;59 och jag lyckades göra ett inlägg före klockan imorgon. 8D grym.


bion var as bra, rolig och allt, kung fu panda i mitt hjärta. nemen ah ♥

snart ska jag sova, vene vad jag ska göra imorgon. kan det förihelvete inte bli sol snart, MÅSTE BLI BRUN IGEN, som vanligt lixm. :)


FÖR CIRKA EN TIMME SEN SÅ RAMLADE PALLJÄVLEN PÅ MIN STORTÅ, OCH NU ÄR TÅJÄVLEN ALLDELES BLÖ, böböböbö.


godnatt mina vänner, hade besökrekort i onsdags. pusspåer :*


Av KAJSA-STINA - 20 juni 2011 20:00

           

 
Av KAJSA-STINA - 20 juni 2011 17:01

snart kommer lovisa och vi ska dra till bion :D



idag har jag annars bara suttit vid datan, vart ute me boris och så ♥ han är så söt :*

+ målat naglarna, lagom jobbigt.



edit: sjukt stor bild de vart? :o     

Av KAJSA-STINA - 20 juni 2011 16:59

bilder från när lovisa splashade ner mig med lera.


     


tack lovisa <3<3<3<3<3  

Ovido - Quiz & Flashcards