plommon -

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 28 juni 2011 21:25

nu har jag och pappa vart ute och spelat bedminton med farchan HAHAAHAH jag sög idag :c

men ah, har fett ont i magen, så jag ska väll gå och lägga mig snart, blö.

bejshej

Av KAJSA-STINA - 28 juni 2011 19:54

jag har verkligen älskar vädret idag, och älskar det fortfarande.

fufan va det har vart vart varmt asså. omg.

solade hela morgonen och bakade lite, jag och pappa stack och fotade i natureservatet, och mått fett illa. jag hatar det verkligen, OCH OM DET INTE GÅR ÖVER TILLS PÅ TORSDAG HÄNGER JAG MIG. om inte blir det kålmården men lovisa <3

den 7/7 är en dag jag sent glömmer :*

saknar anna mest, puss <3

Av KAJSA-STINA - 28 juni 2011 19:32

bara jag som tycker flugor är onda? jag menar kolla på dom?


 

Av KAJSA-STINA - 28 juni 2011 15:36

är hemma från kollot idag för att jag mår sjukt dåligt, mår illa och har fet ont i magen.

nu ska jag cykla med pappa för att tänka på annat, hej

Ovido - Quiz & Flashcards