plommon -

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 14 juni 2011 17:37

nu befinner vi oss på hotellet, och jag har lite tid att blogga :)

dagen har spenderats på stan, och en liten park. awawaw.

typ nyss va jag och lovisa ute på en liten promenad. vi hittade en liten gullig affär som vi gick in i. från början hittade vi ingenting, men sen hittade vi andra saker :D:D:D

vi hittade: en luft pistol, (JÄTTE KUL) <3 en rolig boll som a lyser. <3 vissel-pipor, och sopbubblor <3<3<3<3<3<3 as bra. fast nu ska vi spela kort, bloggar imorgon :DDD <3

Av KAJSA-STINA - 14 juni 2011 09:04

har precis duschat nu. :) klockan 11 typ ska vi hämta lovisaaaa.

JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD SÅ DET FINNS INTE ♥   ♥   ♥

och imorgon blir det grönannanananan, wiiiiiieh.

kommer kanske inte uppdatera lika bra, som jag gjort innan, men sen när jag kommer hem så kommer det ju igång igen :D ni kommer få nöja er med kanske 1 inlägg per dag, inte för att vi ska vara borta så länge, men endå :*

kommer bilder och sånt när vi kommer hem, puss ♥


   

Ovido - Quiz & Flashcards