plommon -

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av KAJSA-STINA - 27 juni 2011 19:56


på 10 minuter får killer 1057 kommentarer och 5049 gillningar, på 3 timmar får jagen gillning och jag blir superduperglad då. :c


 jag när jag får en kommentar oxå.  

 
Av KAJSA-STINA - 27 juni 2011 19:50

DÄRFÖR SKA SPOTIFY HÄNGA SIG:

 

 

dom låter mig fan inte lyssna på min favorit låt, nejnej, helt omöjligt.

FAN VILKA NÖTTER, GÅ OCH HÄNG ER.

jag får lyssna på ALLT annat, men inte den, bajsbajsbajsbajs.  

Av KAJSA-STINA - 27 juni 2011 19:31

flåt för dålig uppdatering, NEJ JAG MÅSTE SLUTA SÄGA SÅ, JAG HAR ETT LIV OCKSÅ.

gick jag upp klHALV8, för att idag skulle ju jag och lovisa på dagkollo, det va väll kul, fast inte så jätte men ah.

felix mosade mig i soffan så att jag bröt minst ett revbev, fick minst en axel ur led, och kunde inte andas, fyfan. OCH DET VÄRSTA VA ATT LOVISA BARA SATT OCH KOLLADE PÅ?!?!?! fu brur.

FIFA ÄGER, JAG ÄGER PÅ FIFA, fett kul ok.

SPOTIFY KAN HÄNGA SIG SE MER I NÄSTA INLÄGG puss


   

Ovido - Quiz & Flashcards