plommon -

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

fetto

Av KAJSA-STINA - 3 augusti 2011 20:27

om man gör ett tidsfördriv, man redan gjort, då har man jälvligt tråkigt.


TIDSFÖRDRIV

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: filippa <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: som som fan

Vad gjorde du för 15 min sedan: åt gurka troja

Det sista du sa högt: JA

Det senaste någon sa till dig: finns det bestick och sånt därinne?

Vad har du druckit idag: bara te, men mjölk i om du vill veta

Vad var det senaste du åt: men gurka

Vad var det senaste du köpte: det v läängesen jag köpte ngt, va väll halstabletter på ica eller liknande.

Vad är det för färg på din ytterdörr: i stugan: blå <3<3

Vad är det för väder hos dig nu: varmt och sol, chill

Godaste glassmaken: vettefan

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: annars är det ju bara och gå förbi igen...?

Sover du tungt: ja så tungt asså a

Drömmer du mardrömmar: ao

Trivs du med ditt jobb: som chillbarn? ja <3<3<3

Favoritklädsel: mag tröja och jeansshorts lätt <3<3<3

Favoritlåt just nu: just nu, stay - miley cyrus <3

Vad ser du om du tittar till höger: ut i köket

Vad gör dig glad just nu: ATT LOVISA KOMMER HEM IMORGON OMG

Vad ska du göra härnäst: äta troja

Höger eller vänsterhänt: båda, fast mest vänster.

Humör just nu: seeeg

Favoritgodis: ehehehe

Kläder just nu: jeansshorts och långärmadtröja

Sommarplaner: jadu, man planerar ju inte ett år i förväg precis

Hur många kuddar sover du med: 4 + häst.

Spelar du något instrument: men ja vad troru

Morgon eller nattmänniska: natti

 Vad är viktigast för dig: familjen, vännerna och justin bieber.

Är du kittlig: nästa fråga

Snarkar du: kan hända

Stjärntecken: fisk här

Äckligaste insekten: nyckelpiga, oomg

Längtar du mest efter just nu: lovisa <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards