plommon -

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 8 augusti 2011 13:05

MEN OFTA KLOCKAN REDAN ÄR 1?!?! vaknade ju nyss, omg hela dagen är ju borta.

aha iallafall, idag ska jag inte göra något, jo duscha. men kbry dårå.


aajajaaj, nu ska jag nörda musik <3<3<3

 

Av KAJSA-STINA - 8 augusti 2011 02:20

okej, jag måste sova nu. annars dödar pappa mig imorgon. godnatt och ha en bra natt.


bjuder somfan.


så snygg 

omg

Av KAJSA-STINA - 8 augusti 2011 02:17

HAHAAHAHAHAHHAA omg, förut lyssnade jag på musik, sen skulle jag stänga av för att kolla på ett youtube-klipp, och jag fick höja för att det va lågt, höja ganska så mkt. nu skulle jag sätta på musiken igen och det va fett högt, fick panik och ställde mig upp och stängde av, nu är säkert hela lägenheter väckt.


kolla vad jag hittade förut:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA dör så sjukt mycke. 

Av KAJSA-STINA - 8 augusti 2011 01:26

tro det eller ej, men jag är vaken. trodde man inte om mig vavavavava.

fast det är fett tråkigt, inte kul på gsm, ingen inne på msn, fb eller tfm. och ingen smsar. åhåhåhå. UNDERHÅLL MIG NÅGON!!!!!!


annars kan jag ju gå ut och rädda världen, men det pallar jag inte just nu.



eller leva med mina älskade rörelse bilder <3<3<3<3


AHAHAHAHAHAHAAH aw va söt <3<3<33<3   

Ovido - Quiz & Flashcards