plommon -

Alla inlägg under maj 2011

Av KAJSA-STINA - 24 maj 2011 19:47

så, nu har jag typ kommit hem från stugan för att jag har hämtat lite grejjer där, ehehehe.

men jag har fortfarande inte packat klart en, kommer få panik senare ikväll :c

men aja, nu ska jag göra ngra tidsinställda inlägg till er mina vänner, :D ♥


anna har tagit bilden & redigerat den :D  

Av KAJSA-STINA - 24 maj 2011 17:27

tar en paus från packningen nu, har inte packat hälften en, men sjukt jobbigt är det iallafall.

för er som är helt blonda så ska jag på lägerskola med klassen, och våra lärare. vi ska vandra i kilsbergen, bada, paddla kanot, och ha allmänt kul tillsammans ♥

fett kul, men jag kommer ju inte blogga när jag är där eftersom att jag inte har tillgång till internet, och för er som undrar så ska vi vara där 3 dagar & 2 nätter, och vi ska sova i tält HEHEHE. men jag kommer nöra några tidsinställda inlägg för er som läser. :D ♥

men nu ska jag packa mer, bye . ☺


jag har världens bästa klass, ♥ dock är alla inte med på bilden.

Av KAJSA-STINA - 23 maj 2011 21:23

dagen i bilder och en film.


     

erkänn att mina kompisar e söta. ♥


bion;


fett bra film ♥     

kommer inte uppdatera mer, har prov imorgon och ja har inte tränat, puss och godnatt. ♥

Av KAJSA-STINA - 23 maj 2011 15:19

ÖREBROS STÖRSTA SALONG;

den inringade är där jag och lovisa sitter.  


STOCKHOLS STÖRSTA SALONG;

 

Av KAJSA-STINA - 23 maj 2011 15:06

sitter här med filippa, vi har sprungit lite, det va kul HAHA.

snart ska jag gå på stan med lovisa, vi ska gå på bio. :DD:D:D:D fett kul :)

men nu måste jag gå, bye :D ♥


 

Av KAJSA-STINA - 23 maj 2011 11:38

mobuil bloggar nu, fett tråkigt. det är fotbollstunering för hela skolan oxh vi som inte är med får bara sitta oxh kla, ah. bloggar mer sen, puss :)

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2011 22:12

bilder från det jag och mamma shoppade i fredags :D


bikbok och cubus, ah.


klänning, ser cp ut på bilden. hm iallafall.  


bikini, cubus och hm.   


balsam spray, hm. 


jeansshorts, hm. :)  


+ tjocktröja från bikbok, och ett blommigt linne från cubus :D

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2011 21:48

bilder sen förra helgen när lovisa och jag cyklade till natureservatet i lanna, fett fint där :D


klickbara


                                                           

Ovido - Quiz & Flashcards