plommon -

Alla inlägg under maj 2011

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2011 20:51

hej, datan har blivit konstig, uppdaterar till värsta konstiga och jag fattar nada om vad jag gör )):

ah, men jag och lovisa hade väll kul, vi var och kollade på as söta föl asså :')) ♥

men jag är fett efter med SOn, har prov på tisdag, geografi, har inte valt länder en, men whatever. kommer faila. :D

nu ska jag lägga in alla bilder från när jag red brolle, så dom kanske kommer senare, men jag vet inte . :))

ska duscha, byeee


 

Av KAJSA-STINA - 22 maj 2011 15:15

sitter här med lovisa, vi har typ solat, suttit vid datan och hoppat studsmatta :))

och imorgon ska vi gå på bio, fett bra :DDD eller ah, kul.

nu ska vi cykla till hästarna <3 bye 


 

gammal bild HAHA

Av KAJSA-STINA - 21 maj 2011 22:14

hejjjjjjjjjjjjjjjjj, sitter här med lovisa, eheheh. vi har haft lite kul idag, cyklat o.s.v :D

men nu ska vi sova, eller först ska vi såklart köra stress <3<3<3<3<3

men aja, ses imon alla :D


awawwawawaw <3  

Av KAJSA-STINA - 21 maj 2011 16:33

bloggar från pappas dator, han har internet nu och kommerha hela sommaren så nu är inte sommarstugan lika tråkig :D

aja, red idag, brolle. gick bra och pappa fotade över 100 kort, lägger inte ut dom nu för att jag har ingen sladd :)

mh, snart kommer lovisa, hon ska sova här och vi ska äta pizza ikväll, HAHAHA busigt. :D:D:D:D seyah 

Av KAJSA-STINA - 20 maj 2011 17:57

är i stugan och har inget internet pappa glömde det xd men amm och ja var ju på stan idag, fick allt jag behövde oxh cille ha, + litw till. hehee.me imorgo ska jag rida, :D jajaja. och imorgon sl kommer jag jag uppdatera med bilder på allt jag köpt hihi:) men jag kommer inte uppdatera mer idag så att ni vet :) bye :D

Av KAJSA-STINA - 19 maj 2011 22:28

okej, somnar nu. sovgott alla barn ♥


Av KAJSA-STINA - 19 maj 2011 22:26

är hon seriös eller ngt ? :o


Av KAJSA-STINA - 19 maj 2011 22:13

är sjukt trött även fast klockan bara är kvart över 10, men jag måste försöka lägga ut lite inlägg för att inte tappa besökare. :D


idag hade vi ju öppethus, VI VAR BÄST OCH ÄGDE ALLA med våran ASA LÅNGA KÖ. ah, vi sålde hamburgare och det var as populärt :D vi fick in mer en 6000 kr till klasskassan :D:D:D det är bra :))

men ska snart sova, igår sprang jag en mil, och sovde knappt inatt . aja, imorgon är vi lediga och då blire shopping med mamma :D:D sen stugan ♥


slumpad bild ur rörelsebilderna, älsk ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards