plommon -

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

dagen.

Av KAJSA-STINA - 13 september 2011 21:07

dagen har väll vart som vanligt, kunde inte gå till skolan eftersom att jag fortfarande har sjukt ont, men ska försöka gå imorgon.

klockan 6 drog jag och mamma till brochan för att han va själv, vi åt äppelpaj och kollade på film, den va läskig och äcklig o.O

aja, ew på den, och den visar hur onda människor verkligen kan vara, hemskt.


den hette pans labyrint:


GOD, (lite svårt att tro, men så sant)


OND, och så äckligt, gick inte att kolla på honom, ewewewew.

 

det som är prickar på första bilden, är näsan, ögonen har han i händerna :D:D:DDD


ne, men ew.     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards